ændring i cookie
Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 24-10-04 12:38

Hej NG

Jeg vil gerne bruge menuen "Smart Folding Menu Tree Script IE" fra
Dynamic Drive. Se link :
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/navigate1.htm

Selve menuen opretter en cookie som husker hvordan menuen skal være
udfoldet til næste gang man besøger den samme side, og det virker
fint.

Jeg vil gerne inkludere menuen på alle mine sider på min hjemmeside,
således at menuen opretter én cookie der gælder for alle sider som
menuen optræder på, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre i
scriptet som opretter cookie'en.

På nuværende tidspunkt oprettes der en cookie for hver side, dvs. at
cookien aflæser stien i browseren feks.
"www.birkealleen.dk/eksempel.htm" og næste gang man besøger denne side
så hentes cookie'en. Kan man ændre scriptet så den kun bruger
domæne-navnet feks. "www.birkealleen.dk" ?

Håber at det er til at forstå.

Venlig hilsen
Bjarne

Fra : *XxX*

Dato : 24-10-04 17:16

"Bjarne Lambrecht Sørensen (slet 3KDTY)" <bjarne@3KDTYbirkealleen.dk> wrote
in message news:10986180620.394023852316927@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> således at menuen opretter én cookie der gælder for alle sider som
> menuen optræder på, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal ændre i

Jeg har ikke kigget helt vild grundig på det men vil tro at du skal udskifte
window.location.pathname med www.etellerandet.dk nåsten alle de steder du
kan finde det.

Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 24-10-04 17:40

*XxX* <fatman00hot@hotmail.com> skrev:

>Jeg har ikke kigget helt vild grundig
>på det men vil tro at du skal udskifte
>window.location.pathname med
>www.etellerandet.dk nåsten alle de steder du
>kan finde det.

Du ledte mig på rette spor. Tak.
Det der skulle ændres var følgende:
window.location.pathname ~ window.location.hostname

--
Venlig hilsen
Bjarne

Fra : *XxX*

Dato : 24-10-04 18:02

"Bjarne Lambrecht Sørensen (slet US5BK)" <bjarne@US5BKbirkealleen.dk> wrote
in message news:10986361490.540154191171329@dtext.news.tele.dk...

> Du ledte mig på rette spor. Tak.
> Det der skulle ændres var følgende:
> window.location.pathname ~ window.location.hostname

Ja nemlig, kunne ikke lige huske hvad den hed.