Picture exchanger?
Fra : 4ZaKeN

Dato : 18-10-04 19:08

Hej eksperter!

Jeg skal bruge noget hjælp!

Har ikke det fjerneste forstand på at kode andet end HTML og skal
bruge et script som kan gøre så en masse billeder kan skifte
under et link, hvis I forstår..?

Altså:

http://www.linket.dk/billede.jpg
skal f.eks. være stien - dette billede skal så skifte f.eks. en
gang i timen. Bare stien er den samme.

Er det muligt at lave med Javascript?
Håber nogen kan hjælpe mig :)

På forhånd tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrich Hansen

Dato : 18-10-04 19:28

Du kan jo prøve at søge på google.. der er masser af guides, og faktisk også
færdige Gallery Pictures :)

Fra : 4ZaKeN

Dato : 18-10-04 21:06

Ulrich Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Du kan jo prøve at søge på google.. der er masser af guides, og faktisk også
> færdige Gallery Pictures :)

Jeg har faktisk forsøgt Google..
Kan du ikke smide et link?

Synes ikke lige jeg kan finde noget

Fra : 4ZaKeN

Dato : 18-10-04 21:39

Ulrich Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Du kan jo prøve at søge på google.. der er masser af guides, og faktisk også
> færdige Gallery Pictures :)

Jeg har kigget længe på Google nu og kan simpelthen ikke finde noget.
Kan du ikke stikke mig et link hvis du har fundet noget?