overførsel af variabler
Fra : Michael Foged

Dato : 18-10-04 16:36

Hej gruppe
Jeg er for første gang, i gang med noget javascript. Men jeg kan ikke
finde ud af at få variabler til at virke efter min hensigt.

jeg har en function:
<script type="text/JavaScript">
<!--
function popup(vari){
   window.open('tracklist.php?boots_id=vari','newwindow',
config='height=400,width=600,toolbar=no,menubar=no,scrollbars=no,
resizable=no,location=no,directories=no,status=no') }
-->
</script>
der bliver kaldt i samme dokument

<a OnClick=\"popup(6)\">klik</a>

Jeg skal i popvinduet andvende værdien af vari (6) i et php script,
derfor forsøger jeg at overføre den gennem query strengen.

Ka i hjælpe mig med det?

Michael Foged

Fra : *XxX*

Dato : 18-10-04 19:42

"Michael Foged" <spamme@mogif.de> wrote in message
> [...]
> config='height=400,width=600,toolbar=no,menubar=no,scrollbars=no,
> resizable=no,location=no,directories=no,status=no') }
prøv det jeg har ændret, ved vari i side navnet.

Fra : Michael Foged

Dato : 19-10-04 03:55

On Mon, 18 Oct 2004 20:41:40 +0200, *XxX* wrote:

> prøv det jeg har ændret, ved vari i side navnet.

Og det virkede, tak for hjælpen.

Michael Foged