tjek if window open
Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 19:59

Hej

Jeg har et externt script der kører på alle sider,
en slags toolbox, med en handling som IKKE skal udføres i "vinduer",
kun på normale sider.

Hvordan tjekker jeg om en side er et window (åbnet med window open) ?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-10-04 00:31

Giv popup vinduerne et navn. Tjek så på dette om scriptet skal
udføres.

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 16:03

On Sun, 10 Oct 2004 01:31:16 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> Giv popup vinduerne et navn. Tjek så på dette om scriptet skal
> udføres.

Winduerne har selvfølgelig navne,
men det er ikke smart at skulle tjekke 15 - 20 navne hver gang.
Det ville være smartere at kunne tjekke noget lign. som if
window.opener.et.eller.andet
eller sådan noget.