Hjælp til scriptfejl ??
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 07-10-04 02:25

Hejsa

Jeg bruger en PopMenu herfra:
http://www.burmees.nl/menu/

jeg startede med version 5 men har skiftet til version 7,
og nu virker min pil op ikke mere ??

Jeg får en scriptfejl som lyder: P_RCCnt.style er null
eller ikke et objekt.

Men hvad har den lige med det at gøre, det forstår jeg ikke.
Da jeg ændrede til ver. 7 hentede jeg også den tilhørende
com.js, der fik jeg en fejl om at onclik ikke var defineret.
Det gjorde jeg så, med det resultet at min pil ikke virker mere.

Jeg skrev: var PopRClick="0";
hvis jeg ændre det til 1 så forsvinder min ene menu,
men så virker pilen.

Hvorfor og hvad gør jeg ?

på forhånd tak og mvh Marianne

Fra : Jens Peter Karlsen