popupwindue der tilpasser sig billedet stø~
Fra : Ronni

Dato : 01-10-04 10:33

Hvordan undgår man at have et html dokument til hvert billede man
ønsker åbnet i et popup windue (f.eks. "Klik her for at se stort
billede") ?

Og kan popup winduet automatisk tilpasse sig billedets størelse?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-10-04 19:31

Ronni skrev:

>Hvordan undgår man at have et html dokument til hvert billede man
>ønsker åbnet i et popup windue (f.eks. "Klik her for at se stort
>billede") ?

F.eks. ved at lade javascript udskrive siden.

>Og kan popup winduet automatisk tilpasse sig billedets størelse?

Ja, det kan man godt, men de scripts jeg har set har den fejl, at
det tager lidt tid inden vinduet tilpasser sig, f.eks.
http://roenving.users.whitehat.dk/

Jeg ville foretrække at skrive hvert billedes størrelse, som jeg
har gjort på http://ellentoft.1go.dk/pop/index.php, se kildekode.
--
Knud

Fra : Ronni

Dato : 04-10-04 09:00

Tusind tak, det var lige sådan noget jeg ledte efter. Kan godt se
hvad du mener med forsinkelsen ved tilpasning af størrelsen, så jeg
ved ikke lige helt hvilken en af mulighederne jeg vælger at bruge.

Mvh Ronni