Ny PCI SCSI-2 controller
Fra : Jesper Bøgeskov

Dato : 14-05-01 17:34

Jeg har pt. problemer med at få mit Tekram DC-390U controller-kort til at
virke ordentligt under Windows 2000 Pro DK på mit nye system, der bygger på
et Abit KT7A-Raid bundkort.

Mit problem er, at når jeg under kørsel sætter en CD i enten mit Plextor
UltraPlex 40 Max SCSI CD-drev eller min PX-4220i CD-brænder, så crasher
systemet og kommer med en blå skærm, der refererer til mit Tekram-kort
(trm390w.sys)

Jeg overvejer derfor at købe et nyt SCSI-2 kort.

Hvilket billigt SCSI-2 kort kan anbefales til at køre problemfrit under
Windows 2000 sammen med ovennævnte drev?
Jeg har selv kig på bl.a. et Adaptec AHA-2904. Hvordan kører dette kort?
Findes der andre prisbillige og bedre løsninger?

Fra : Flemming

Dato : 14-05-01 20:04

"Jesper Bøgeskov" <jeb@ihk.dk> wrote in message

> Hvilket billigt SCSI-2 kort kan anbefales til at køre problemfrit under
> Windows 2000 sammen med ovennævnte drev?
> Jeg har selv kig på bl.a. et Adaptec AHA-2904. Hvordan kører dette kort?

Jeg har selv sådan et kort, og det virker fint ! Ingen problemer, eller
systemer der ikke kan finde controlleren, det eneste jeg er utilfreds med,
at er at man ikke kan boote fra det.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things