Problemer med loginscript (javascript)
Fra : HT-8732

Dato : 27-09-04 06:57

Hej NG!

Jeg har et problem med min hjemmeside. På en af mine sider har jeg et
FTP-login script, som jeg har snuppet fra http://javascript.internet.com og
rettet lidt til - det virker bare ikke!?

Siden hedder 'www.mumle-mumle.dk' og undersiden 'musik'. Hvad gør jeg galt??

Hvis du vil kigge på siden, så fang mig lige på MSN først, da det ellers
ikke er sikkert jeg har maskinen tændt. Det er på samme mailadresse som jeg
bruger her.

HT

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 27-09-04 09:27

HT-8732 skrev:

> Siden hedder 'www.mumle-mumle.dk' og undersiden 'musik'. Hvad
> gør jeg galt??

Firefox' javascriptkonsol melder følgende:

Error: missing ) after condition
Source File: http://www.mumle-mumle.dk/Musik.htm
Line: 24, Column: 25
Source Code:
if (username && password {
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : HT-8732

Dato : 27-09-04 15:04

>Svar venligst i gruppen - så kan alle følge med.
>
>med venlig hilsen
>Jens Gyldenkærne Clausen

Sorry, min fejl! Må have trykket på den forkerte knap i farten.

HT

Fra : HT-8732

Dato : 27-09-04 13:15

"HT-8732" <ht6040@hotmail.com> skrev i en meddelelse