linieskift ikke konsekvent
Fra : ole

Dato : 26-09-04 11:00

Hej,

Jeg har en tekst som jeg sætter ind i en tabel.
Teksten er Verdana størrelse 1

Problemet er, at <br> virker forskellingt.
Der er altid een <br> foran en liniem med <strong> tekst.
Nogle gange ser det ud som om der er et ekstra <br>

Fejlen er ikke konsekvent. Nogle gange ser det ud som det skal (eet
linieskift foran den <strong> tekst, i andre ser det som sagt ud til
at der er to <br>'er.

Jeg har indtryk af at det hænger sammen med cellebredden, men jeg kan
ikke finde ud af sammenhængen.

Jeg kunne medsende er screen-dump af hvordan det ser ud i browseren
(IE) og Dreamveawer (de er identiske)
- og af den kode der ligger til grund for teksten.

Men kan nogen evt hjælpe mig på sporet uden så er de mere end
velkomne.

vh Ole

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-09-04 14:40

"ole" <olerosted@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne medsende er screen-dump af hvordan det ser ud i browseren
> (IE) og Dreamveawer (de er identiske)
> - og af den kode der ligger til grund for teksten.

Send hellere et link til den side, der giver fejl. Vedhæftede filer er
uønskede i denne gruppe og alle andre grupper under webdesign.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk