Vindue størrelse
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 20-09-04 20:53

Jeg ønsker et "popup" vindue via et link som ser sådan ud

Scriptet er således ud
<script language ="javascript" type =text/javascript >
function popup(urllink,h,w)
{
var hw
hw = "height=" + h + ",width=" + w
window.open ("page/visgrafik.aspx?Type=" + urllink,"tekst", '"' + hw +
'"');
}
</script>

Af en eller anden årsag, så er det kun w værdien jeg kan påvirke. Ligegyldig
hvad jeg sætter h værdien til, så sker der intet.

Nogen forslag til, hvad der kan være årsagen, idet at vinduet fint åbner, og
w værdien virker

Allan Bach

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 20-09-04 20:58

Løsningen blev

window.open ("page/visgrafik.aspx?Type=" + urllink,"test", "height=" + h,
"width=" + w);

ikke kønt, men det virker

Allan Bach
som skal huske at læse lidt tilbage i gruppen inden man spørger (jeg fandt
nemmelige en mulig løsningen der)

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 20-09-04 21:54

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> writes:

> var hw
> hw = "height=" + h + ",width=" + w
> window.open ("page/visgrafik.aspx?Type=" + urllink,"tekst", '"' + hw +
> '"');

Der skal ikke '"' +...+'"' omkring hw-variablen. Tredje parameter skal
bare være hw selv.

/L