Måling af forbrugsafregnet bredbånd
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 01-11-04 21:09

Min forældre har fået forbrugsafregnet bredbånd fra TDC. Er det muligt hos
TDC at tjekke hvor mange MB man har sendt/modtaget?

Eller findes der evt. nogle programmer der kan finde ud af det?

Mvh

Jimmy

Fra : KsNa

Dato : 01-11-04 22:01

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> skrev i en meddelelse
> Min forældre har fået forbrugsafregnet bredbånd fra TDC. Er det muligt hos
> TDC at tjekke hvor mange MB man har sendt/modtaget?

Hvad står der i papirene fra TDC ?

Mvh
Kim

Fra : Asger

Dato : 01-11-04 22:47

http://www.dumeter.com/

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-11-04 23:29

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> wrote in

> Eller findes der evt. nogle programmer der kan finde ud af det?

DU Meter (http://www.dumeter.com/) kan måle inde i dens Stopwatch
funktionalitet. Men der måles kun på den pc programmet kører på. Hvis der
er flere PC'ere på nettet vil deres forbrug ikke blive målt.

Du kunne også overveje PaperCut (http://www.papercut.biz/pcstandard.htm)
Det er gratis hvis man har under 5 brugere på sit netværk. Det er udviklet
til både at kunne opkræve/holde styr på udskrifter og internetforbrug.

Sidstnævnte har jeg ikke prøvet, men ser umiddelbart ok ud - så den ville
jeg nok prøve af først hvis jeg var dig.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Sørensen

Dato : 02-11-04 05:11

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> skrev > TDC at tjekke
hvor mange MB man har sendt/modtaget?