TELE2 og udfald på linien
Fra : jan larsen

Dato : 29-10-04 12:26

Hej.

Jeg har lige været i kontakt med TELE2 support hvor jeg forelagde
supporteren mit problem som består i at jeg mister forbindelsen til nettet
d. 25/10 kl 18.44 var min forbindelse nede i ca 5 minutter d. 27/10 kl 23.20
var den nede i ca 3 minutter disse to tidspunkter er de eneste som jeg har
skrevet ned men jeg har utallige udfald på min linie bla. når jeg feks
spiller og bruger teamspeak så mister jeg forbindelsen til spillet i ca
10-30 sec det samme gør jeg med teamspeak.

Supporteren sagde han ikke kunne forholde sig til det pga. jeg brugte router
og sagde at det var opsætningen i routeren
jeg har udskiftet routeren for ca 2 mdr siden da jeg oplevede samme problem
og tele2 support mente det var routeren, det er en anden type router end den
første, den jeg bruger nu er en D-Link DI-604 er der nogle trix til
opsætningen af denne router.

Jeg blev bedt om af supporteren at pille routeren fra og connecte direkte
til adsl modemet så mente han problemerne forsvandt, som han sagde alle dem
som har lignende problemer er dårlig eller forkert konfiguration af routeren
kan nogle bekræfte/ afkræfte dette.

Forøvrigt sagde samme supporter at han ikke kunne forholde sig til dem eller
det som skrives feks. her i nyhedsgrupperne om samme problem

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-10-04 12:45

jan larsen skrev:
> [...]
> nettet d. 25/10 kl 18.44 var min forbindelse nede i ca 5 minutter d.
> 27/10 kl 23.20 var den nede i ca 3 minutter disse to tidspunkter er

Hvad er dit spørgsmål egentligt ?

Se iøvrigt:

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : jan larsen

Dato : 29-10-04 23:02

> Hvad er dit spørgsmål egentligt ?

Udfald på kinien som jeg skriver, forøvrigt tak for linket til det andet
indlæg.

Jan

Fra : jan larsen

Dato : 29-10-04 23:07

Udfald på linien og om der er nogle som evt. har en løsning på problemet
evt. som ved om det er er problemer med en Dlink DI-604 router på en tele2
linie.

Jan

Fra : Kenneth

Dato : 04-11-04 13:35

jeg har samme problem med at min forbindelse ryger af hele tiden, :( har
også DI604 router

Fra : Hans

Dato : 04-11-04 15:00

Kenneth wrote:
> jeg har samme problem med at min forbindelse ryger af hele tiden, :(
> har også DI604 router
>

> "jan larsen" <test@west.dk> skrev i en meddelelse

Det handler om at finde den rigtige firmware.

Jeg er sikker på i kan få det rette svar i den interne gruppe

Der er flere som har fået løst deres problemer med netop DI-604.

Hans