tdc opgrad. hvor lang tid tager det.
Fra : Sørensen

Dato : 27-10-04 19:43

Jeg har bestilt opgradering til 1 m.bit på nettet men nu er der gået en uge
og intet er sket, nogen der har erfaring med hvor lang tid der går.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-10-04 19:44

Sørensen <no@i.dont> wrote:

> Jeg har bestilt opgradering til 1 m.bit på nettet men nu er der
> gået en uge og intet er sket, nogen der har erfaring med hvor lang
> tid der går.

En dag i mit tilfælde.

--
Jesper Lund

Fra : Sørensen

Dato : 27-10-04 20:06

"Jesper skrev >
> En dag i mit tilfælde.

Bestilte Du på nettet ?.

vh.
Søren

Fra : Jesper Lund

Dato : 27-10-04 20:05

Sørensen <no@i.dont> wrote:

> Bestilte Du på nettet ?.

Ja.

--
Jesper Lund

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-10-04 17:59

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
> Jeg har bestilt opgradering til 1 m.bit på nettet men nu er der gået en
> uge og intet er sket, nogen der har erfaring med hvor lang tid der går.

prøv at rigne til deres kundeservice og høre dem ad.. Den gang jeg havde
TDC, blev linien opgraderet imens jeg var i røret.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-10-04 18:51

Bjarke Hansen skrev:

> prøv at rigne til deres kundeservice og høre dem ad.. Den gang jeg havde
> TDC, blev linien opgraderet imens jeg var i røret.

Samme her pånær den første gang jeg ringede sent hvor det så blev
gjort næste hverdag - altså ingen for 24 timer og er det i arbejdstiden,
dvs 8-16 så kan det ske på få minutter.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Sørensen

Dato : 28-10-04 19:30

"Bjarke > skrev >
> prøv at rigne til deres kundeservice og høre dem ad.. Den gang jeg havde
> TDC, blev linien opgraderet imens jeg var i røret.

Det gjorde jeg så...efter 5 minutter kørte jeg 1 m.bit

De har fået så mange online opgraderinger at De ikke kan nå at taste dem.

vh.
Sørensen