SpeedStream 5711
Fra : Hans

Dato : 24-10-04 16:07

Hej
Jeg har forlagt min "opskrift" på hvordan jeg åbner ekstra porte.
Jeg kan huske denne som åbner til en speciel IP-adresse:
system addserver 192.168.1.4 tcp 9000 og samme igen bare udp

Men den tilegnes jo et bestem IP-adresse og det skal det ikke være.

På forhånd tak

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 17:20

Hans skrev:

>Jeg har forlagt min "opskrift" på hvordan jeg åbner ekstra porte.

news:dk.edb.netvaerk er den rigtige gruppe til spørgsmål om
routere.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud

Fra : sasa

Dato : 25-10-04 21:10

svared knud der ikke kan få den ud, helt ærligt man la værd med at spilde
vores tid på dig get a life okay