TDC ADSL eller Webspeed?
Fra : NB

Dato : 21-10-04 16:01

Hejsa,

Jeg står overfor at skulle flytte et sted hen, hvor der er mulighed for
både TDC ADSL og TDC Webspeed. På min nuværende bopæl har jeg TDC ADSL
2048/512 (674,- dkr / måned) og som alternativ hvis jeg skifter til
Webspeed vil jeg vælge 4096/256 (639,- dkr / måned) eller 2048/512
(749,- dkr / måned).
Umiddelbart er der jo ikke den store forskel i pris, så jeg er mere
interesseret i fordele/ulemper de to løsninger måtte have. Noget jeg
specielt er interesseret i, er hvilken løsning man kan forvente vil hæve
hastigheden hurtigst, så jeg kunne få en endnu hurtigere forbindelse.

Pft.

Fra : Søren Blom

Dato : 22-10-04 13:22

"NB" <nej@tak.dk> skrev
[...]

Prøv at kik lidt i gruppen eller brug Groups på Google, for der er andre der
tidligere har spurt om det samme, hvor der er kommet svar på helt de samme
ting som du spørg om, så svaret lægger allerede i gruppen et sted.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-10-04 22:35

> jeg er mere interesseret i fordele/ulemper de to løsninger måtte have.

Set fra mit synspunkt ville Webspeed helt klart være at foretrække, idet man
her kan opretholde en forbindelse uden krav om sameksistens af fastnet (du
kan så med fordel gøre brug af IP-telefoni).

--
Michael
Husker du dit IMEI-nummer hvis mobilen bliver stjålet?