TDC Newsserver.
Fra : Vega

Dato : 28-10-04 14:37

Hej.

Er der begrænsning på hastigheden på TDCs newsserver endnu? Hvis ja hvad er
den så?

Mvh. Vega.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-04 14:58

Vega skrev:

>Er der begrænsning på hastigheden på TDCs newsserver endnu? Hvis ja hvad er
>den så?

På news.(inet.)tele.dk er det 500 kilobit/sek, på
dtext.news.tele.dk ingen hastighedsbegrænsning (men heller ingen
binære grupper).
--
Knud

Fra : Vega

Dato : 28-10-04 15:14

> På news.(inet.)tele.dk er det 500 kilobit/sek, på
> dtext.news.tele.dk ingen hastighedsbegrænsning (men heller ingen
> binære grupper).

Takker for svar. : -)
Ved du om man kan gå på serveren to gange, så jeg kan bruge de 100kb jeg har
til rådighed?

Mvh. Vega.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-10-04 15:53

Vega skrev:

>Ved du om man kan gå på serveren to gange, så jeg kan bruge de 100kb jeg har
>til rådighed?

Ikke umiddelbart, begrænsningen er pr. ipadresse.

Har du to computere og dynamisk ip, skulle det muligvis være
muligt (altså deler forbindelsen med en switch/hub og ikke
router).
--
Knud