Ustabilt Internet og dårlig service - et
Fra : Rune Højsgaard

Dato : 18-10-04 22:15

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 19-10-04 09:19

On 2004-10-18, Rune Højsgaard <runeh@diku.dk> wrote:

> http://rune.iversen-net.dk/galde

Du skriver:
"For at benytte Jay.net skal jeg med PPTP eller PPPoE tilslutte"
og
"(hver 6. time med Jay.net's DHCP setup)" - men de to ting harmonerer da
ikke helt - hvad er det du kører? PPPoE eller DHCP?

--
Andreas Plesner Jacobsen | Reality -- what a concept!

Fra : Svend

Dato : 19-10-04 12:06

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> [...]
> "(hver 6. time med Jay.net's DHCP setup)" - men de to ting harmonerer da
> ikke helt - hvad er det du kører? PPPoE eller DHCP?

Jeg læser det som om, at man oven på en alm. TCP/IP på ethernet kører en
PPTP forbindelse, og at han får problemmer med PPTP når netkort
forhandler ny ip adr. vha. DHCP.

Jeg skriver det sikkert ikke 100% korrekt, men jeg tror du forstår hvor
jeg vil hen. Hvis det ikke er en korrekt beskrivelse, men at du forstår
hvad jeg mener må du gerne formulere det korrekt for mig

--
Svend

Fra : Ole Stigaard

Dato : 19-10-04 16:33

On Mon, 18 Oct 2004 23:14:55 +0200, Rune Højsgaard <runeh@diku.dk> wrote:

> http://rune.iversen-net.dk/galde

Uh ha da for en fisk :(
Jeg tror det er på tide at få samlet nogle af deres brugere sammen i et
konstruktivt møde. vores forening har også forskellige problemer, og jeg
har kontakt til et bestyrelsesmedlem hos en anden af deres
boligforeningskunder og kan kontakte to foreninger mere i vores karre.
Skulle vi prøve at stikke hovederne sammen?

Mvh Ole S

--
My mailaccount is not read. Please use news'ad'stigaard'dot'net
Jeg læser ikke post til denne adresse. Brug istedet