sub-domæne
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 21:09

Hvis man har et domæne á la www.domæne.dk hos en udbyder og gerne vil
oprette et subdomæne (á la test.domæne.dk) på egen adsl forbindelse (fast
IP-adresse), hvem skal man så henvende sig til?

Udbyder?
ISP?
DK hostmaster?

hilsen
Uffe

Fra : Anon

Dato : 17-10-04 21:45

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
> oprette et subdomæne (á la test.domæne.dk) på egen adsl forbindelse (fast
> IP-adresse), hvem skal man så henvende sig til?
Here we go; du skal have fat i udbyderen - af webhotellet vel og mærke.

Anon

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 17-10-04 21:49

Uffe Kousgaard wrote:
> [...]
> oprette et subdomæne (á la test.domæne.dk) på egen adsl forbindelse (fast
> IP-adresse), hvem skal man så henvende sig til?

Ja.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 21:56

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> wrote in message news:4172dac8$0$221>
> Ja.

Tak til jer begge for svaret.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-10-04 22:18

"Uffe Kousgaard" <look_at_routeware.dk> crashed Echelon writing

> Udbyder?
> ISP?
> DK hostmaster?

Du har fået svar, men jeg ville nok have sagt, dem der nu hoster DNS for
dit domæne.

--
Bjarke Andersen