Når man intet fatter ->>
Fra : John Doe

Dato : 17-10-04 13:55

Ja når man intet fatter, så skal der intet til før der flyver med
mundlort....

Et fæ tuder over at hans ADSL-linie hos TDC er ustabilt... Straks giver han
TDC skylden fordi han synes de er nogle svin.. Hvis idioten istedet fattede
hvorfor hans forbindelse var ustabil, vil han nok komme med en lidt anden
konklusion om TDC :

Okay,,, nu skal jeg forklare dig hvad der er sket med din forbindelse på en
pædagogisk måde:

1. Du har fået en forbindelse som kræver en mindre dB end din forbindelse
reelt har.

2. Din nabo/genbo/én i dit område, har fået ADSL. Dette gør at din linie
fucker, fordi I nu er 2 som skal dele en forbindelse i det offentlige net
mod centralen, med crappy kvalitet.

3. Det er ikke TDC´s skyld, da de ikke har forsyningspligt på ADSL.

4. TDC har derimod givet dig en kanon service, fordi de på trods af den
ringe liniekvalitet fra centralen og ud til din bopæl, alligevel har givet
dig 2Mbit ADSL.

5. Hvis de havde været nogen svin, som du hentyder til, så havde de givet
dig afslag på ADSL, allerede dengang du bestilte det.

6. FAT I DIT HOVED, AT SKIFTE ISP IKKE HJÆLPER EN SKID. DIN LINIE ER STADIG
LIGESÅ CRAPPY, OG DET ER STADIG DEN SAMME CENTRAL DIN LORTE-ADSL SKAL
CONNECTE TIL, UANSET HVILKEN LATTERLIG ISP DU VÆLGER!

MVH

En ansat hos en dansk ISP.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-10-04 14:00

John Doe (0x50c77682.virnxx12.adsl.tele.dk [80.199.118.130]) skrev:

*PLONK*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 17-10-04 14:02

John Doe wrote:

> 6. FAT I DIT HOVED, AT SKIFTE ISP IKKE HJÆLPER EN SKID. DIN LINIE ER
> STADIG LIGESÅ CRAPPY, OG DET ER STADIG DEN SAMME CENTRAL DIN
> LORTE-ADSL SKAL CONNECTE TIL, UANSET HVILKEN LATTERLIG ISP DU VÆLGER!

Jamen dog!

Carl

Fra : Spangkuk

Dato : 17-10-04 14:59

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev

> Jamen dog!

Hehe...det er sgu da til at forstå....hvis manden vel at mærke har ret.

Men det er jo en Heeeelt anden snak!

Spang

Fra : Newsman

Dato : 17-10-04 16:22

jaja så må man da tage hatten af ikk ? :)

/thomas N

Fra : Newsman

Dato : 17-10-04 14:24

hehe

Ja nogen har etiquette...andre ikke.

"tak" for det kontruktive og venlige svar

Thomas N

Fra : Bruno Christensen

Dato : 17-10-04 16:15

On Sun, 17 Oct 2004 14:55:09 +0200, John Doe wrote:

> En ansat hos en dansk ISP.

Hvilket du så nok ikke burde være.

Du behøver ikke at svare da jeg alligevel ikke ser det.
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 17-10-04 22:52

On Sun, 17 Oct 2004 17:14:33 +0200, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Hvilket du så nok ikke burde være.

Nåeh - så længe han ikke sider i support.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Hans

Dato : 18-10-04 06:11

H.T. Ohlsen wrote:

> Nåeh - så længe han ikke sider i support.

Det er der desværre meget som tyder på, når han har behov for at lukke så
meget gylle ud på én gang, da han åbenbart ikke kan få luft på andre måder.

Hvorfor løber han ikke 5 km. med hunden i stedet for?

Hans

Fra : F.Larsen

Dato : 18-10-04 10:38

"H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> wrote in message

> Nåeh - så længe han ikke sider i support.

Hmm, jeg er åbenbart den eneste der har læst "john's" indlægt med et gram
"ironi" ? :=)

John er selvfølgelig ikke "ansat" men "kunde" og indlæget er vendt 180
grader i forhold til rollerne - hvilket giver en mere interresat
synsvinkelvinkel end de sædvanlige klage indlæg...

--
Flemming
"Den der kun tager alvor for alvor og sjov for sjov har fattet begge dele

Fra : Lisbeth Støvring

Dato : 01-11-04 00:36

> Flemming
> "Den der kun tager alvor for alvor og sjov for sjov har fattet begge dele
> lige dårligt"

Jeg retter lige dit citat, så du kan citere Storm P. korrekt en anden gang;)
:

Den som kun ta'r spøg for spøg - og alvor kun alvorligt.
Han har faktisk fattet, begge dele lige dårligt!

Undskyld - men det kriblede sådan for at gøre det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-11-04 14:47

On Mon, 1 Nov 2004 00:35:32 +0100, Lisbeth Støvring wrote:

> Jeg retter lige dit citat, så du kan citere Storm P. korrekt en anden gang;)
> :
>
> Den som kun ta'r spøg for spøg - og alvor kun alvorligt.
> Han har faktisk fattet, begge dele lige dårligt!

Bortset fra at det var Piet Hein i et GRUK.

> Undskyld - men det kriblede sådan for at gøre det.

Tjah, det samme her

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-11-04 16:09

"Lisbeth Støvring" <lbs@SPAMpcv.dk> writes:

> Den som kun ta'r spøg for spøg - og alvor kun alvorligt.
> Han har faktisk fattet, begge dele lige dårligt!
>
> Undskyld - men det kriblede sådan for at gøre det.

Piet Hein ville nok foretrække, at du

A) gav ham æren for visdomsordet
B) citerede det korrekt, når du nu retter andre.

"Den som kun tar spøg for spøg
og alvor kun alvorligt
han og hun har faktisk fattet
begge dele dårligt."

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-10-04 18:40

John Doe skrev:

>Ja når man intet fatter, så skal der intet til før der flyver med
>mundlort....

Ja, det illustrerer du jo ganske tydeligt.

--
Bertel