Billigste faste opkobling til en ude på la~
Fra : Steffen

Dato : 16-10-04 19:02

En kollega der bor ude på bøhlandet og som ikke har internet vil gerne have
lavet en fast internetopkobling. Downloadhastigheden skal nok være 256 eller
512 Kbit. Hun og jeg ved ikke, hvad det koster at få det lagt ind, og hvad
et (billigt) abonnemet koster. Hvem/hvad kan anbefales?
Stefen

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 18-10-04 08:23

> [...]
> 512 Kbit. Hun og jeg ved ikke, hvad det koster at få det lagt ind, og hvad
> et (billigt) abonnemet koster. Hvem/hvad kan anbefales?

Kig evt hos:
CyberCity, Tele2, TDC, Sonofon (FWA)

Niels Dybdahl

Fra : Steffen

Dato : 18-10-04 10:34

Er det ikke kun TDC, der har lov at lægge selve ledningerne ind?
Undskyld jeg spørger lidt naivt, men jeg ved ikke så meget om det, så jeg
håber, der er en, der kan råde os.
Steffen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-10-04 10:48

Steffen skrev:

>Er det ikke kun TDC, der har lov at lægge selve ledningerne ind?

Nej, men det er kun dem der har lov at forbinde dem til deres
eget telefonnet. Det vil i praksis mange steder (specielt på
landet) sige at det kun er dem der kan lægge ledninger ind, men
der er firmaer og boligforeninger der får trukket helt nye
telefonledninger af andre selskaber.

>Undskyld jeg spørger lidt naivt, men jeg ved ikke så meget om det, så jeg
>håber, der er en, der kan råde os.

Det er ikke spor naivt at spørge om det som man ikke ved, men
gerne vil vide.

--
Bertel

Fra : Steffen