Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Firefox crasher ved nyt vindue
Fra : Mr_Smith

Dato : 31-10-04 21:12

Når jeg klikker på links som bliver åbnet i et nyt vindue crasher
Firefox stensikkert efter 3-4 gange at have åbnet et link (eller eks.
billede) i et nyt vindue.

Meget irriterende.

Nogen som har hørt om noget lignende? Har prøvet at geninstallere, uden
held.

//smith

Fra : Stig Nygaard

Dato : 31-10-04 21:49

Hej

Mr_Smith wrote:
> Når jeg klikker på links som bliver åbnet i et nyt vindue crasher
> Firefox stensikkert efter 3-4 gange at have åbnet et link (eller eks.
> billede) i et nyt vindue.

Hvilken version af Firefox snakker du om. Har du hentet den "hemmelige"
Release Candidate 1 og sat den til automatisk at åbne alle nye vinduer i
tabs? I så fald er det en kendt bug, og af samme årsag bliver denne
feature vist disabled igen i den endelige version.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Mr_Smith

Dato : 31-10-04 22:00

Stig Nygaard wrote:
> [...]
> tabs? I så fald er det en kendt bug, og af samme årsag bliver denne
> feature vist disabled igen i den endelige version.

Det er 1.0 Preview Release, men jeg har ikke sat den til automatisk at
åbne alle nye vinduer i tabs (vidste ikke at den funktion findes - lyder
genialt!). Men visse hj.sider har jo sat sine links til automatisk at
åbne i et nyt vindue. Vælger bare konsekvent "Open link in new tab"
fremover.

//smith

Fra : Stig Nygaard

Dato : 31-10-04 22:35

Hej

Mr_Smith wrote:
> (vidste ikke at den funktion findes - lyder genialt!).

Den er også først kommet med i Release Candidate 1, men som sagt så
bliver den fjernet igen i Release Candidate 2 og final 1.0, da de ikke
kan nå at rette de problemer der fundet omkring denne feature.

Nå, men det er under alle omstændigheder ikke det som er årsag til din
problemer så.

Mvh. Stig
www.rockland.dk