RSS læser
Fra : F.Larsen

Dato : 29-10-04 21:36

Hej

Har brug for en RSS reader der ikke bruger for meget RAM (skal køre på en
maskine med 196MB) under WindowsXP PRO SP2.
Dem jeg har fundet på nettet bruger ernormt med RAM (~190MB) og så
kompliceret er RSS jo heller ikke !
Nogen forslag ?

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Spyware/

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 29-10-04 22:05

http://www.feedreader.com/

Fra : John

Dato : 29-10-04 22:11

"F.Larsen" skrev i en meddelelse

> Har brug for en RSS reader der ikke bruger for meget RAM

Måske kan du finde noget brugbart her:

http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?st=rss+feed+readers&search=Search&lc=1&action=s

http://www.download.com/RSS-Readers/3150-9227_4-0.html?tag=stbc.gp

Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 30-10-04 00:17

F.Larsen wrote:

> [...]
> maskine med 196MB) under WindowsXP PRO SP2.
> Dem jeg har fundet på nettet bruger ernormt med RAM (~190MB) og så

Well, hvis det bare skal slå et RAM forbrug på 190 MB, så kan
Thunderbird det.. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 30-10-04 09:26

Hej

F.Larsen wrote:
> Har brug for en RSS reader der ikke bruger for meget RAM (skal køre på en
> maskine med 196MB) under WindowsXP PRO SP2.

Jeg vil foreslå en online-tjeneste som bloglines.com. Bruger ikke mere
RAM end din browser, og du har tjek på dine abonnerede newsfeeds uanset
hvorfra du er på nettet.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-10-04 17:47

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> posting:

>Har brug for en RSS reader der ikke bruger for meget RAM (skal køre på en
>maskine med 196MB) under WindowsXP PRO SP2.

http://www.opera.com

Hvis du ikke er interesseret i browser-delen:
http://people.opera.com/rijk/opera/huginmunin.html

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-11-04 01:13

F.Larsen skrev:

> Har brug for en RSS reader der ikke bruger for meget RAM (

En simpel udgave: Sage til Mozilla/Firefox:
<http://sage.mozdev.org/installation.html>

En ægte reader: Feeddemon
<http://www.bradsoft.com/feeddemon/index.asp>

(kender den ikke selv, men Nick Bradbury - manden bag programmet -
laver nogle særdeles glimrende programmer)
--
Jens Gyldenkærne Clausen