Browser
stl_s 3840
arlet 2470
hvordan gemmes firefox bookmarks uden a
Fra : jazz

Dato : 24-10-04 17:59

Mit xp er gået i udu og jeg vil derfor gerne vide om det er muligt at få
fat i mine bookmarks uden at køre programmet ?? inden jeg geninstallere
xp ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 19:19

jazz skrev:

>Mit xp er gået i udu og jeg vil derfor gerne vide om det er muligt at få
>fat i mine bookmarks uden at køre programmet ?

Det er bare at gemme bookmarks.html og så erstatte den nye med
den gamle efter en ny installation.

Hvad mener du uden at køre programmet?

Har du andre indstillinger du vil gemme, så kan du evt. bruge
MozBackup, http://backup.jasnapaka.com/.
--
Knud

Fra : jazz

Dato : 24-10-04 20:45

> Hvad mener du uden at køre programmet?

Jeg kan ikke boote på disken men jeg kan godt se den som slave så jeg
har mulighed for at gå ind i mapper men jeg kan ikke starte firefox og
så eksportere de ting jeg vil gemme..

Kan jeg få fat i den her bookmarks side uden at starte programmet, jeg
kigger lige i firefox mappen

Venlig hilsen

Jakob

Fra : L[x]

Dato : 24-10-04 21:06

jazz wrote:

> Kan jeg få fat i den her bookmarks side uden at starte programmet, jeg
> kigger lige i firefox mappen

Ja. Den befinder sig normalt her:

x:\Documents and Settings\dinbruger\Application
Data\Mozilla\Firefox\bookmarks.html

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-04 21:14

L[x] skrev:

>x:\Documents and Settings\dinbruger\Application
>Data\Mozilla\Firefox\bookmarks.html

Afhænger nu af windowsversion og om man har oprettet en bruger
eller ej.

Det er nemmest at bruge søgefunktionen.
--
Knud

Fra : L[x]

Dato : 24-10-04 21:24

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Afhænger nu af windowsversion og om man har oprettet en bruger
> eller ej.

Fair nok. Stien ser cirka sådan ud på win2k.

--
mvh. L[x] - www.ionline.dk

Fra : JH

Dato : 24-10-04 22:07

Knud Gert Ellentoft wrote:
> Afhænger nu af windowsversion

Spørgeren sagde "xp", så der er ikke så meget tvivl om styresystemet i
dette tilfælde.

-JH

Fra : jazz

Dato : 25-10-04 07:37

> Ja. Den befinder sig normalt her:
>
> x:\Documents and Settings\dinbruger\Application
> Data\Mozilla\Firefox\bookmarks.html

OK tak til jer begge

Venlig hilsen

Jakob