emealogin
Fra : keldo

Dato : 23-10-04 09:33

Hej med jer

Jeg er ramt af emealogin. Hver gang jeg ændre min startside til fx dr.dk
ændre den sig tilbage til msn.com. Startsiden er inde over noget der hedder
emealogin inden den ender på msn.com.

Det lygter af spyware men adaware kan ikke finde noget! Har I nogen forlag
til hvad det er for noget og hvoerdan jeg slipper af med den?

rk

Fra : yellowstone

Dato : 23-10-04 23:56

UPS - kom til at svare direkte, så for en god ordens skyld gentages svaret
lige i gruppen

"keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det lygter af spyware men adaware kan ikke finde noget! Har I nogen forlag
> til hvad det er for noget og hvoerdan jeg slipper af med den?

Du skal ha' fat i et program som hedder cwshredder, det forhindrer
ondsindede hjemmesider i at overtage din startside - eller rettere sagt, det
gi'r dig mulighed for at få lov til at vende tilbage til at IE starter med
den hjemmeside du har valgt.

Hvis det ikke gi'r resultat, ville jeg prøve at kigge lidt på
indstillingerne til Messenger og lignende MS-programmer (IE, OE osv) om se
om du der har afkrydset et felt der handler om sådan noget som: "sæt
startside til MSN...).

Hvis heller ikke det hjælper, så prøv at se om ikke du skulle få andre/bedre
råd (men det lykkedes i hvert fald for mig, at genvinde magten over min
startside).

Yellowstone