Kan ikke klikke på links ??
Fra : Jan

Dato : 21-10-04 10:37

Hejsa

Min browser er lige begyndt at drille, når jeg klikker på forskellige links,
så sker der ikke noget eller også får jeg bare en blank side.
Det er dog ikke alle links jeg har problemer med, det er det der gør det
meget mærkeligt.
Jeg bruger Internet Explorer 6

Jan

Fra : Pittbull

Dato : 22-10-04 01:35

Jan wrote:
> [...]
> så sker der ikke noget eller også får jeg bare en blank side.
> Det er dog ikke alle links jeg har problemer med, det er det der gør det

Skriv i Kør:

regsvr32.exe urlmon.dll

og tryk <enter>

Herefter kommer en besked om at dll filen er registreret korrekt.

Man skal gøre det på følgende filer også og så virker det

   Shdocvw.dll
   Shell32.dll
   Oleaut32.dll
   Actxprxy.dll