Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Gemme videoklip fra nettet på PCén?
Fra : Carrot Slayer

Dato : 21-10-04 09:23

Hejsa...

Hvordan henter jeg videoklippene fra www.dr.dk/angora ned på computeren, så
ikke den skal hente dem fra deres side hver gang?
Problemet er at windows media player fucker lidt op her på computeren
(sidder ved skolens computer) og så ville det være rart at have hentet
filen, så man fx. kan smide den over på en offline computer.
Jeg er ikke specielt hård i media player og playlister osv, så hvis nogen
kan lave en kort forståelig guide, vil jeg blive meget glad.

På forhånd tak for hjælpen.

--
Venlig hilsen
Lars B. C.

Fra : Mogens

Dato : 16-01-05 19:45

On Thu, 21 Oct 2004 10:22:41 +0200, "Carrot Slayer"
<carrotslayer[FJERN]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg er ikke specielt hård i media player og playlister osv, så hvis nogen
>kan lave en kort forståelig guide, vil jeg blive meget glad.

-----------------------

Forventer du at få hjælp til brud på (C) ?

DR er ejeren af disse videoklip og dermed hører de ikke hjemme på din
computer, men er KUN tilgængeligt via deres hjemmeside.....

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-01-05 20:43

Den 16-01-05 19.45 skrev Mogens følgende:

> Forventer du at få hjælp til brud på (C) ?

Det er ikke i sig selv et brud på ophavsloven at gemme lovligt
distribuerede filmklip på computeren. Det er heller ikke ulovligt at
overføre dem fra skolens computer til ens egen computer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox