IE-problem ryd oversigt?
Fra : klaus

Dato : 07-10-04 20:39

Jeg var ude for en besynderlig fejl i en version af MS-IE, jeg kunne
ikke rydde oversigten i internetindstillinger og dermed nulstille
adresselinien, det er da noget underlig noget og hvordan ændrer jeg det?

--
Venlig hilsen/with regards
Klaus Eriksen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-10-04 21:51

klaus skrev:

> [...]
> kunne ikke rydde oversigten i internetindstillinger og dermed
> nulstille adresselinien, det er da noget underlig noget og

Prøv at slette midlertidige internetfiler og sæt størrelsen ned til
ca. 30 MB for at forhindre gentagelser.

Det løser en lang række IE-problemer.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : klaus

Dato : 08-10-04 18:23

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv at slette midlertidige internetfiler og sæt størrelsen ned til
> ca. 30 MB for at forhindre gentagelser.
>
> Det løser en lang række IE-problemer.

Det prøver jeg - tak for hjælpen.

--