Bedste toolbar
Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 05-10-04 23:00

Da WinXP med SP2 har indbygget popup-blocker kunne jeg godt tænke mig at
få en ny søgetoolbar.
Jeg har tidligere haft den engelske version af google-toolbar, men denne
fylder(efter min smag) lidt for meget oppe i toppen af IE. Jeg ved at
den danske version kan formindskes betydeligt i forhold til den
engelske, men af en eller anden grund vil den ikke virke ved mig.

Jeg vil gerne beholde IE og ønsker ikke at skifte til noget andet.

Er der nogen der kender til en god toolbar evt. bare en linie hvor man
kan skrive noget og så går den dirkte til google(naturligvis efter et
tryk på enter)? Altså ikke noget med popupblocker, ikoner eller lign.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : Anders Lund

Dato : 05-10-04 23:36

Torben Greve Otzen wrote:
> Jeg har tidligere haft den engelske version af google-toolbar, men denne
> fylder(efter min smag) lidt for meget oppe i toppen af IE. Jeg ved at

Nu er det et stykke tid siden at jeg har brugt IE og derved også
Googlebar - men da jeg brugte den (engelske version), kunne jeg fint
tilpasse den så den ikke fyldte særlig meget.

Jeg havde værktøjslinier, den øverste med File, Edit, View og de andre
menuer + adresse baren. Den anden linie havde så back, forward, stop og
de andre knapper + Google toolbar. Laver man så samtidig alt dette med
små knapper, så fylder det faktisk ikke meget. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-10-04 18:29

Anders Lund wrote:

> [...]
> og de andre knapper + Google toolbar. Laver man så samtidig alt dette
> med små knapper, så fylder det faktisk ikke meget. :)

Det havde jeg også gjort, men jeg vil gerne bare have at den så ud som
dette link[1], endda måtte teksten med google også gerne være væk så det
bare var en tekst-box.

[1]

Fra : Gevaldi

Dato : 06-10-04 08:06

Torben Greve Otzen skriblede:
> [...]
> ved at den danske version kan formindskes betydeligt i forhold til den
> engelske, men af en eller anden grund vil den ikke virke ved mig.

Har smidt et billede i dk.binaer så du kan
se hvor lidt plads den optager.

Direkte link:

--
/Gevaldi

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-10-04 18:25

Gevaldi wrote:

> Har smidt et billede i dk.binaer så du kan
> se hvor lidt plads den optager.

Jeg ved godt hvor lidt den fylder og der også noget i den størrelse jeg
søger, men som jeg skrev så vil den danske ikke virke ved mig af
underligt grunde.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Fra : John

Dato : 06-10-04 09:13

"Torben Greve Otzen" skrev i en meddelelse

> Jeg har tidligere haft den engelske version af google-toolbar, men denne
> fylder(efter min smag) lidt for meget oppe i toppen af IE.

Hej Torben!

Jeg kører også med Google-toolbar, men har med musen 'trukket den op', så
den ligger i forlængelse af IE adresse-feltet.

Mvh John

Fra : /Ole

Dato : 06-10-04 12:23

> Hej Torben!
>
> Jeg kører også med Google-toolbar, men har med musen 'trukket den op', så
> den ligger i forlængelse af IE adresse-feltet.
>
> Mvh John

Et glad lille hint... Takker for det.

/Ole

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-10-04 18:27

John wrote:

> Jeg kører også med Google-toolbar, men har med musen 'trukket den
> op', så den ligger i forlængelse af IE adresse-feltet.

Det var netop også det jeg havde...faktisk havde jeg kun en linie hvor
jeg havde alle mine ting.
Men nu søger jeg stadig en anden toolbar end lige den fra google.
--
Hilsen Torben Greve Otzen