Visse banner-reklamer vil ikke vises
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 05-10-04 07:47

Når jeg f.eks. går ind på www.JP.dk vil bannerreklamer ikke vises og på
visse hjemmesider får jeg en advarsel (se evt. dk.binaer - Emne:
bannerreklamer) om at pga. mine sikkerhedsindstillinger kan hjemmesiden
ikke vises korrekt!

Det har noget med Active-X at gøre, men jeg kan ikke finde en
indstilling, som kan ændres!

Nogle forslag?

Lars

Fra : L. E. P.

Dato : 05-10-04 09:23

Tue, 05 Oct 2004 08:47:08 +0200 skrev Lars Holm Thomsen
<aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> i en meddelelse:

> [...]
>ikke vises korrekt!
>
>Det har noget med Active-X at gøre, men jeg kan ikke finde en

Internetindstillinger, fanen Sikkerhed. Mellem-niveau (Standardniveau)
virker fint her hos mig.

Hilsen Lars

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 05-10-04 15:20

On Tue, 05 Oct 2004 10:22:58 +0200, L. E. P. <nyheder@SLETplakaten.dk>
wrote:

>Internetindstillinger, fanen Sikkerhed. Mellem-niveau (Standardniveau)
>virker fint her hos mig.

Det gør det desværre ikke her - får 3-5 login-popups på JP's forside!
Hvis jeg under Custom-level sætter fluefod i
User-authentication-Logon-Anonymous Logon, får jeg ingen popups, mem ser
heller ikke banner-reklamerne!

PS. Når jeg siger popups er det ikke popups i gængs forstand, så ikke
forslå en popup-stopper, for det er ikke der problemet er!

Tak for svaret, iøvrigt!

Hej fra Lars

Fra : L. E. P.

Dato : 06-10-04 07:00

Tue, 05 Oct 2004 16:20:01 +0200 skrev Lars Holm Thomsen
> [...]

>PS. Når jeg siger popups er det ikke popups i gængs forstand, så ikke
>forslå en popup-stopper, for det er ikke der problemet er!

Det kan godt være at det lyder lidt åndsvagt, men har du prøvet at
tømme mappen med Midlertidige Internetfiler? En fyldt mappe kan få IE
til at opføre sig på de mest mærkelige måder - som f.eks. at vise
flere eksemplarer af den samme popup.

Hilsen Lars.