Animerede gif filer vil ikke afspille
Fra : Claus Olesen

Dato : 04-10-04 12:43

Hej, jeg har pludselig fået problemer med at "afspille" animerede gif
filer i både Netscape 7.1, IE 6 og Opera 7.5 - altså alle de browsere
jeg har installeret.
Jeg har en lumsk mistanke at det måske slet ikke er mine browsere der er
problemet, siden ingen af dem kan vise dem (får ganske vist første
"frame" at se, men det er det).

Kan det være min Firewall der spiller ind (ZoneAlarm Pro)?

På forhånd tak for al hjælp

Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 12:51

Claus Olesen wrote:
> Kan det være min Firewall der spiller ind (ZoneAlarm Pro)?

Hvad sker der hvis du deaktivere denne imens du tester?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Claus Olesen

Dato : 04-10-04 12:59

Anders Lund wrote:

> Hvad sker der hvis du deaktivere denne imens du tester?

D'oh!
Okay, dummeslag til mig!

Det havde selvfølgelig ikke prøvet (mest fordi jeg ikke har en router
med indbygget firewall, så den eneste umiddelbare beskyttelse er ZoneAlarm).

Men, ja, så virker de selvfølgelig.
Har du et tip eller skal jeg spørge i en anden nyhedsgruppe?

Men tak, i hvert fald.

Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me

Fra : Anders Lund

Dato : 04-10-04 13:58

Claus Olesen wrote:
> Har du et tip eller skal jeg spørge i en anden nyhedsgruppe?

Måske har ZA en reklame stopper funktion, som man også kan konfigurere
til at animerede gif ikke skal køre?

Har ikke brugt firewall i lang tid og ved ikke hvad ZA har lavet af
sjove features.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Claus Olesen

Dato : 04-10-04 16:05

Anders Lund wrote:

> Måske har ZA en reklame stopper funktion, som man også kan konfigurere
> til at animerede gif ikke skal køre?

Netop, det var her problemet lå. Så det er slået fra nu

Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me