Starte programmer i Mozilla
Fra : MK

Dato : 02-10-04 19:28

Hej

Når jeg starter programmerne i nedenstående link virker de fint i MS
explorer, men de kan ikke starte i Mozilla.

Mozilla kører med standardinstillingerne - Hvad skal jeg ændre for at få
programmerne til at køre i Mozilla?

https://materialehylden.emu.dk/flexmat/login/prgList.php?trin=all&area=all

Mvh
MK

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-10-04 23:38

MK skrev:

> Når jeg starter programmerne i nedenstående link virker de
> fint i MS explorer, men de kan ikke starte i Mozilla.

Der er fejl i javascriptet der åbner programmerne. Her er
fejlmeddelelsen fra Firefox:

Error: g_sOS is not defined
Source File:
https://materialehylden.emu.dk/flexmat/login/navigation.js
Line: 67

Javascriptet bærer i øvrigt voldsomt præg af at være skrevet i en
tid med andre - og færre - browsere end i dag. Hvis du får
javascriptet opdateret, eller evt. helt skrotter det, kan du komme
lidt videre.
--
Jens Gyldenkærne Clausen