Problemer med Jyske Netbank
Fra : Heidi

Dato : 29-09-04 16:45

Efter at jeg havde opdateret til XP SP2 kunne jeg ikke komme på Jyske
Netbank med IE 6, og installerede derfor en gammel Microsoft Java fil
jeg havde liggende, hvorefter det også virkede.
Men nu kan jeg igen ikke komme på, selvom mine indstillinger med Java i
browseren svarer til dem Jyske Bank beskriver i fejlsøgningen.
Jeg kommer aldrig længere end til skærmbilledet hvor man skal indtaste
cpr-nummer og kortnr., og den melder Udført med fejl på siden.

Nogle der har oplevet det samme og har en løsning?

--
Heidi

Fra : bme

Dato : 29-09-04 21:19

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> cpr-nummer og kortnr., og den melder Udført med fejl på siden.
>
> Nogle der har oplevet det samme og har en løsning?

Jeps, har haft det samme problem. Først og fremmest:

vælg funktioner -> internetindstillinger -> Sikkerhed -> brugerdefineret
niveau for internet, hvor du aktiverer "hent activeX elementer uden
signatur"

Dernæst lukker du din browser, åbner den igen og går til jyskenetbank. Den
vil nu loade startsiden med fejl igen, men hvis du trykker på "nulstil" kan
du nu logge på netbanken.

Lidt omstændeligt, men det virker.

Jeg snakkede med supporten for tre uger siden, og de skrev at de lige var
ved at lægge sidste hånd på nogle nye supportsider - har dog ikke set noget
til dem endnu.

/bo

Fra : Heidi

Dato : 30-09-04 06:16

bme wrote:
> [...]
> jyskenetbank. Den vil nu loade startsiden med fejl igen, men hvis du
> trykker på "nulstil" kan du nu logge på netbanken.

Tusind tak for svaret - det virker! Jeg aner ikke om det var det jeg
havde gjort første gang jeg prøvede, men så langt tænkte jeg ikke i går
da det ikke virkede. Men never mind, jeg kan godt leve med den løsning
indtil videre.

> Jeg snakkede med supporten for tre uger siden, og de skrev at de lige
> var ved at lægge sidste hånd på nogle nye supportsider - har dog ikke
> set noget til dem endnu.

Nej hvis man søger på deres hjælp funktion, så er det godt nok nogle
gamle sider der dukker op

--
Heidi

Fra : Morten Bowman

Dato : 30-09-04 08:38

On Wed, 29 Sep 2004 17:45:14 +0200, "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> wrote:

> [...]
>cpr-nummer og kortnr., og den melder Udført med fejl på siden.
>
>Nogle der har oplevet det samme og har en løsning?

Løsning: Skift til Mozilla/Firefox.

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk