Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Zonealarm og TDC webmail
Fra : Mureren

Dato : 27-09-04 14:06

Hejsa...

Når jeg forsøger at logge ind på webmail med min digitale signatur (og også
med et almindeligt kodeord og brugernavn), så får jeg en fejlmeddelelse fra
serveren.

Slår jeg Zonealarm fra, fungerer alt fint.
Nu er jeg da ikke vild med at slå min firewall fra, så hvilken indstilling i
Zonealarm kan det være der blokerer for adgangen til webmail ?
Win2K er styresystemet hvis det betyder noget.

Mvh.
Mureren

Fra : Anders Lund

Dato : 27-09-04 14:45

Mureren wrote:
> Når jeg forsøger at logge ind på webmail med min digitale signatur (og også
> med et almindeligt kodeord og brugernavn), så får jeg en fejlmeddelelse fra
> serveren.

Altid godt: Hvad siger fejlmeddelsen?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Mureren

Dato : 27-09-04 15:13

> Altid godt: Hvad siger fejlmeddelsen?

Puha...det er en kæææmpelang fejlmeddelelse, men et lille udsnit af den
kommer her:

HTTP Status 500 -

type Exception report

message

description The server encountered an internal error () that prevented it
from fulfilling this request.

exception

javax.servlet.ServletException: TDC signature: GetAccess personID not found

at
dk.tdc.getAccess.signatureCookie.TdcsignatureHelper.createSignatureCookie(Un
known Source)

at
dk.tdc.getAccess.signatureCookie.Tdcsignature.addCookie(Unknown Source)

at
dk.tdc.sso.ssoLoginServer.SsoLoginServlet.doPost(SsoLoginServlet.java:23)

at
dk.tdc.sso.ssoLoginServer.BaseServlet.doGet(BaseServlet.java:40)

at
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:740)

at
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)

at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(Application
FilterChain.java:247)

at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterCh
ain.java:193)

at
org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.ja
va:256)

at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline$StandardPipelineValveContext.invok
eNext(StandardPipeline.java:643)

at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:480

Hvad siger du så ?

Mvh.
Mureren

Fra : reg

Dato : 28-09-04 14:20

Mureren wrote:
> [...]
> Zonealarm kan det være der blokerer for adgangen til webmail ?
> Win2K er styresystemet hvis det betyder noget.

Skift til Mozilla Firefox, så virker det.

--
reg