Popups i IE
Fra : Torben Brøndum

Dato : 19-09-04 08:50

Hej derude,

Jeg bliver oversvømmet af reklame popups fra http://a.as-eu.falkag.net.
et tidspunkt havde jeg et link + andre oplysninger på hvordan man kan blive
fri for disse mange popups.

Kan I hjælpe mig - har I ikke også samme problem ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : GiWeo

Dato : 19-09-04 09:51

Installer SP2 - der er indbygget popup-killer

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Torben Brøndum

Dato : 19-09-04 10:05

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com>

> Installer SP2 - der er indbygget popup-killer

Tak for svar.....glemte at sige, at det er win2K vi taler om

Torben Brøndum

Fra : Karsten

Dato : 19-09-04 10:53

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> "GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com>

> Tak for svar.....glemte at sige, at det er win2K vi taler om

Hvad så med at prøve programmet Free Surfer mk II
http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Download.htm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-09-04 22:36

Den 19 sep 2004 skrev Torben Brøndum i
dk.edb.internet.software.browser:

> Tak for svar.....glemte at sige, at det er win2K vi taler om

Her er lidt at vælge imellem:
http://www.snapfiles.com/freeware/misctools/fwpopblock.html

Lars Klintholm

Fra : kristina

Dato : 22-09-04 11:55

Lars Klintholm wrote:
> Den 19 sep 2004 skrev Torben Brøndum i
> dk.edb.internet.software.browser:

> Her er lidt at vælge imellem:
> http://www.snapfiles.com/freeware/misctools/fwpopblock.html

brug en anden browser eks mozilla eller opera,

Fra : Lars Klintholm

Dato : 22-09-04 12:32

Den 22 sep 2004 skrev kristina i dk.edb.internet.software.browser:

> brug en anden browser eks mozilla eller opera,

Tak for rådet! Jeg bruger faktisk allerede Opera

Lars Klintholm

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-09-04 10:55

Torben Brøndum skrev:

> Tak for svar.....glemte at sige, at det er win2K vi taler om

Google Toolbar - <http://toolbar.google.com> - har også pop op-
stopper.

Tjek dog også for spyware - den slags kan en pop op-stopper ikke
klare.
--
Jens Gyldenkærne Clausen