Launchy: Extension til Firefox der gør liv~
Fra : Henrik Gemal

Dato : 17-09-04 08:01

Jeg elsker min Mozilla Firefox, men nogle sites kræver desværre stadig
IE. Derfor lavede jeg Launchy extensionen til Mozilla Firefox. Den gør
således at man lynhurtigt fra Firefox kan åbne et site i IE.

Launchy har så udviklet sig og nu kan man bla åbne media links i fx
BSPlayer eller view source i UltraEdit eller download links med GetRight.

Du kan se mere til Launchy her:

Homepage:
<http://gemal.dk/mozilla/launchy.html>

Screenshots:
<http://gemal.dk/mozilla/launchy.html#screenshots>

Launchy virker bedst på Windows da applikationerne autodetectes, men
Launchy kan også bruges på andre OS'er. Se her hvordan:
<http://gemal.dk/mozilla/launchy.html#xmlfile>

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 17-09-04 18:29

Henrik Gemal wrote:
> [...]
>
> Launchy har så udviklet sig og nu kan man bla åbne media links i fx
> BSPlayer eller view source i UltraEdit eller download links med GetRight.

Ser ganske godt ud! Jeg havde aldrig rigtigt tænkt på, at jeg havde brug
for et sådan plugin. Men det er da dejligt praktisk!

/Bjarke