ulæselig tekst
Fra : Kalle Ågaard

Dato : 17-09-04 18:59

Kære NG
Ved ikke om dette er det rigtige forum - here goes:
Nogle hjemmesider er ulæselige i min browser, altså teksten er al al for
lille...mens andre er fine?
Er der nogen der har erfaringer og eventuelle løsninger på mit problem?

Mvh
Kalle

Fra : Torben

Dato : 17-09-04 07:30

"Kalle Ågaard" <balrok@hostel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for lille...mens andre er fine?
> Er der nogen der har erfaringer og eventuelle løsninger på mit

Prøv at bruge ctrl tasten og samtidig hjulet på musen.
--
Mvh Torben

Fra : Kalle Ågaard

Dato : 17-09-04 06:44

"Torben" <tolemNOSPAM@mail.tele.dk> wrote in message

> Prøv at bruge ctrl tasten og samtidig hjulet på musen.
> --
> Mvh Torben

Tak Torben - du er min mand!

Kalle

Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-04 07:35

Kalle Ågaard wrote:

> Nogle hjemmesider er ulæselige i min browser, altså teksten er al al for
> lille...mens andre er fine?

Normalt ville det nok være en meget god idé at fortælle hvilken browser
der er tale om. Men fordi du ikke siger det og det er et kendt problem,
bruger du nok IE. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Kalle Ågaard

Dato : 17-09-04 06:37

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Normalt ville det nok være en meget god idé at fortælle hvilken browser
> der er tale om. Men fordi du ikke siger det og det er et kendt problem,
> [...]

OK - jeg bruger Avant browser vers. 9.02 - men problemmet er det samme
uanset om jeg bruger IE eller Avant.

Mvh.
Kalle

Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-04 08:32

Kalle Ågaard wrote:

> OK - jeg bruger Avant browser vers. 9.02 - men problemmet er det samme
> uanset om jeg bruger IE eller Avant.

Mener også at Avant er en IE-add-on-browser.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk