Firefox extensions
Fra : Jesper Dybdal

Dato : 15-09-04 15:31

Jeg har forgæves forsøgt at installere "User Agent Switcher" extension
i min Firefox 0.9.3 under Win2000. Men der sker intet.

Jeg kan godt finde ud af at vælge
[ Tools | Extensions | Get More Extensions ]
og finde frem til den rigtige extension.

Så klikker jeg på "Install", hvorefter der kører en lille blå stribe
forneden som markerer at den hentes. Derefter sker der intet, og jeg
kan ikke se nogen udvidelse i min Firefox.

Jeg har også prøvet at downloade filen separat og udføre firefox.exe
med den som parameter: der sker heller intet.

Det samme sker når jeg for eksperimentets skyld prøver med andre
extensions.

Er der bare mig der har overset en eller anden særlig vejledning i at
installere extensions, eller hvad?
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 15-09-04 15:55

Jeg skrev:

>Jeg har forgæves forsøgt at installere "User Agent Switcher" extension
>i min Firefox 0.9.3 under Win2000. Men der sker intet.

Det hjælper altid at spørge om hjælp - så opdager man straks selv hvad
der er galt.

Nu har jeg fundet indstillingen "Allow web sites to install software"
og slået den til - det hjalp. Det virker lidt underligt at man ikke
får nogen fejlmeddelelse ellers.
--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Anders Lund

Dato : 15-09-04 16:01

Jesper Dybdal wrote:
> Jeg har forgæves forsøgt at installere "User Agent Switcher" extension
> i min Firefox 0.9.3 under Win2000. Men der sker intet.

Den lægger sig ind i "Tools" menuen.

> Så klikker jeg på "Install", hvorefter der kører en lille blå stribe
> forneden som markerer at den hentes. Derefter sker der intet, og jeg
> kan ikke se nogen udvidelse i min Firefox.

Prøv at downloade selve filen og installer den via File -> Open file.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk