Firefox går ned når ...
Fra : Jan Birk

Dato : 14-09-04 00:31

Hej

Når jeg forsøger at åbne dette link:

http://www.dykkergaarden.dk/DK-startside.htm

går min firefox 0.9.3 ned! Gør jeres også det?

/Jan

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 14-09-04 11:34

Jan Birk, du skrev:

> Når jeg forsøger at åbne dette link:
>
> http://www.dykkergaarden.dk/DK-startside.htm
>
> går min firefox 0.9.3 ned! Gør jeres også det?

Ikke her.

--
Henrik

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-09-04 11:52

Henrik K Hansen skrev:

> Ikke her.

Heller ikke her.

Siden benytter Java - det kan tænkes at det er derfor den går ned hos
dig (Jan). Hvilken javaversion benytter du?

Jeg har Sun 1.4.1

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-09-04 12:13

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Heller ikke her.

Min Mozilla 1.7 lukkede første gang, jeg prøvede, men ikke
efterfølgende. Ingen problemer i Firefox 0.9 (der ikke har Java
installeret).

> Siden benytter Java - det kan tænkes at det er derfor den går ned hos
> dig (Jan). Hvilken javaversion benytter du?
>
> Jeg har Sun 1.4.1

Min Java-version i Mozilla er 1.4.2_01.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jan Birk

Dato : 14-09-04 01:18

> Siden benytter Java - det kan tænkes at det er derfor den går ned hos
> dig (Jan). Hvilken javaversion benytter du?
>
> Jeg har Sun 1.4.1

Jeg har: Java(TM) Plug-in 1.4.2_04-b05

/Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-09-04 20:31

Jan Birk skrev:

> Jeg har: Java(TM) Plug-in 1.4.2_04-b05

Nu har jeg lige prøvet hjemme (Java 1.4.2_02-b03) - også uden
problemer.

NB: Dit ur er bagud.
--
Jens Gyldenkærne Clausen