Firefox: Afstand mellem knapper på Bookmar~
Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:21

Kan man ændre (formindske) afstanden mellem link-knapperne på
Bookmarks-værktøjslinien i Firefox?

Jeg har opgraderet til version 0.9.3, og nu kan alle mine bookmarks ikke
være på linien som de kunne før (i version 0.7).

Når man fører musen over et link så det bliver highlighted, så kan man se,
at der er en relativt stor højre-padding på knapperne - det er den, jeg
gerne vil have væk.

Jeg ved ikke, om det er en browserindstilling eller om det er themet, der
bestemmer - mit theme er "Plastikfox Crystal SVG 1.4". Håber nogen kan
hjælpe.

Mvh.

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-09-04 11:52

Mikkel Z. Herold skrev:

> Jeg ved ikke, om det er en browserindstilling eller om det er themet, der
> bestemmer

Du kan jo afprøve det ved at skifte mellem et par temaer.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 14-09-04 12:35

Den 13-09-2004 23:20, skrev Mikkel Z. Herold:
> [...] Når man fører musen over et link så det bliver highlighted, så kan man se,
> at der er en relativt stor højre-padding på knapperne - det er den, jeg
> gerne vil have væk.

Det lyder som et job for userChrome.css som du finder i mappen chrome i
din profil. Hvis ikke filen findes skal du oprette den, se
userChrome-example.css i samme mappe for nogle eksempler.

Jeg ved desværre ikke hvilket element du skal have fat i for at rette
det, men håber at dette kan få dig lidt på gled.
--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/