Windows Installer Starter
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 01-11-04 19:41

Jeg har installeret Norton Systemswork 2005 og hver gang jeg tænder for
maskinen kommer Windows Installer frem samtidig kommer der en boks frem hvor
i der står Norton Antivirus can repair try to uinstall and restall Norton
Antivirus program. Jeg køre Windows XP SP 2. Er der nogen der kan hjælpe
mig Jeg har prøvet at fjerne Antivirus og installeret den igen, men uden
held

Hilsen Jesper

Fra : Henning

Dato : 01-11-04 19:50

On Mon, 1 Nov 2004 19:41:05 +0100, "Jesper S Jensen"
<jmjs@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>Antivirus program. Jeg køre Windows XP SP 2. Er der nogen der kan hjælpe
>mig Jeg har prøvet at fjerne Antivirus og installeret den igen, men uden

Har ikke noget med hardware at gøre, men prøv alligevel Start - Kør -
msconfig - fanebladet Start - fjern fluebenet der har med Norton at
gøre.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk