Min subwoofer summer når systemet står sta~
Fra : Troja

Dato : 01-11-04 17:12

Hvis jeg piller stikket ud af pc ophører det, Why ? og kan man gøre andet en
at slukke ? det er et sæt Creative...

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 01-11-04 17:16

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> wrote in message
> Hvis jeg piller stikket ud af pc ophører det, Why ? og kan man gøre andet
en
> at slukke ? det er et sæt Creative...

er din pc jordet. og hvad med dine højtallere. er de også.
hvad for et lydkort har du.

mvh
TK

Fra : Troja

Dato : 01-11-04 19:05

Thomas Kristiansen tastede følgende

> "Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> wrote in message
>>
> er din pc jordet. og hvad med dine højtallere. er de også.
> hvad for et lydkort har du.

Nej og nej og det er et onboard... hvordan kan jeg jorde den på 1 sal

Fra : Henning

Dato : 01-11-04 19:49

On Mon, 1 Nov 2004 19:04:44 +0100, "Troja"
<hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> wrote:

>Thomas Kristiansen tastede følgende

>Nej og nej og det er et onboard... hvordan kan jeg jorde den på 1 sal

Det er kun elektrikeren der kan udføre dette - hvis du altså ikke
allerede har stikkontakter i huset, der er jordede? Du må absolut IKKE
begynde at trække ledninger til radiator, vandrør og andre obskure
forslag, der måtte komme!!
I første omgang kan du prøve at vende 220v stikket i kontakten,
brummeri kan opstå hvis de enkelte dele ikke har samme fasevending.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 01-11-04 19:52

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> Thomas Kristiansen tastede følgende

> Nej og nej og det er et onboard... hvordan kan jeg jorde den på 1 sal

En mulighed kan være at jorde dem til radiatoren hvis du ikke har
stikkontakter med jord.
Jeg er bare ikke 100% på om det er lovligt...

Venligst

Fra : Pita

Dato : 01-11-04 21:30

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stikkontakter med jord.
> Jeg er bare ikke 100% på om det er lovligt...

Det er det ikke - det gør det absolut ikke bedre at det er første sal. Hvis
nu vandrørene er isoleret fra jord, så hvis der kommer overgang til jord, så
spjætter underboen.

--
Pita