Checke om rammene er hjemme?
Fra : MAndersen

Dato : 01-11-04 09:28

Hvordan kan jeg tjekke ram?

Jeg har xp og office xp.

Problemet er ved at være stort.
Lyden er blevet væk, bl.a. på RealOne Player, samt de advarselssignaler jeg
plejer at få. Andre steder virker det fint.

Når jeg åbner worddokumenter fra mails, går der en krig inden der sker
noget.

Billeder jeg har indsat i dokumenter, er utrolig utydelige på skærmen, men
ikke på udskriften.

Når jeg skal skrive et simpelt lille dokument ud, går der en krig inden
printbilledet dukker op.

Alt er sket efter installation af sp2.

Jeg har prøvet at geninstallere xp og office xp, jeg har scannet for virus
og for spyware. Min indboks er tømt o.m.a.

Kan det være ram?

MAndersen