Multifunktionsprinter
Fra : Kim

Dato : 31-10-04 22:13

Jeg påtænker at investere i en PIXMA ip 4000, men har også brug for en
multifunktion printer (minus fax).

Canon har en PIXMA serie, hvor den billigste koster kr. 888. Kan den
anbefales?

Såvidt jeg kan se, så er den dog ikke med seperate farve patroner.

Andre forslag?

Kim

Fra : A.N.

Dato : 31-10-04 23:04

Hej Kim
Prøv at kig på www.brother.dk
DCP110C
eller netværk DCP310C
Det er de sidste nye fra Brother, hurtige, kompakte og 4 farvepatroner.

Axel

Fra : Byte Me

Dato : 31-10-04 23:56

On Sun, 31 Oct 2004 22:13:01 +0100, "Kim" <Hallo@kmi.dk> wrote:

>Jeg påtænker at investere i en PIXMA ip 4000, men har også brug for en
>multifunktion printer (minus fax).
>
>Canon har en PIXMA serie, hvor den billigste koster kr. 888. Kan den
>anbefales?

Canon's Pixma serie er ikke multifunktions-printere.
( jeg går ud fra at du mener med indbygget scanner )
Pixma'erne er almindelige printere og den billigste koster
altså under 500,-

mvh BM

Fra : Kim

Dato : 01-11-04 18:13

> [...]
> ( jeg går ud fra at du mener med indbygget scanner )
> Pixma'erne er almindelige printere og den billigste koster

Se dette: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=102314

Kim