Hvilket Tastatur
Fra : Martin Schou

Dato : 31-10-04 21:45

Hejsa
Findes der et full size tastatur, med lave taster ala bærbar, samt trådløst,
og i minimalistisk design. Jeg vil ikke have alle de der multimedia knapper
og jegskalkommeefterdig.
Det eneste jeg umideelbart kan finde er Apples trådløse tastatur. Er det med
lave taster ? Er der nogen der har erfaring med dette ?
Samt DiNovo hvilket jeg ikke bliver fristet af, af forskellige grunde.
Og ja det skal bruges til PC.
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 22:56

Martin Schou wrote:
> Er der nogen der har erfaring med dette ?
> Samt DiNovo hvilket jeg ikke bliver fristet af, af forskellige grunde.
> Og ja det skal bruges til PC.

Jeg var på jagt efter præcis det samme. Der findes generelt to typer: Zippy
og Logitech UltraX. Jeg endte med at købe Logitech UltraX. Det koster ca.
kr. 180,- og er præcis hvad jeg søgte. Hurtigt, lydløst, billigt,
sølvfarvet. Hvis du har prøvet Toshibas bærbare, er det faktisk præcis de
taster der er på...

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Martin Schou

Dato : 31-10-04 23:16

> [...]
> koster ca. kr. 180,- og er præcis hvad jeg søgte. Hurtigt, lydløst,
> billigt, sølvfarvet. Hvis du har prøvet Toshibas bærbare, er det faktisk

Ja UltraX ser også ud som en god mulighed. Men det er stadig ikke trådløst
:(
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 21:12

Martin Schou wrote:
> Ja UltraX ser også ud som en god mulighed. Men det er stadig ikke
> trådløst :(

OK - jeg havde overset det med det trådløse. Beklager. Men jeg må lige
spørge, hvad vil du dog med et trådløst? Jeg flytter i hvert fald ikke lige
rundt på mit keyboard. En mus kan jeg til nød forstå, men et er det ikke
bare lidt sådan, jeg vil have et trådløst keyboard fordi jeg kan? Men det
kan da naturligvis være at andre ikke har præcis de behov og vaner som jeg
selv...

Fra : Martin Schou

Dato : 01-11-04 21:47

> [...]
> det kan da naturligvis være at andre ikke har præcis de behov og vaner som

Det er simpelthen fordi jeg af og til sidder i sofaen og bruger mit TV som
skærm ;)

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 22:46

Martin Schou wrote:
> Det er simpelthen fordi jeg af og til sidder i sofaen og bruger mit
> TV som skærm ;)

Ja ok - så bliver det lidt besværligt med et kabel-keyboard...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-04 19:07

"Martin Schou" <dsl157843@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa
> Findes der et full size tastatur, med lave taster ala bærbar, samt
> trådløst, og i minimalistisk design. Jeg vil ikke have alle de der
> multimedia knapper og jegskalkommeefterdig.

Hej

Hvad med dette som sælges i dk.marked.privat.edb.extern
http://pbs.1go.dk/hardware/hardware.htm

Fujitsu/siemens tastatur og mus trådløst... Jeg har siemens tastaturet uden
trådløst.. og det er altså faktisk rimeligt lækkert som du siger med lave
taster.. Dog ikke helt så "fladt" som på en bærbær, men næsten. Det ligger
nu bare og roder rundt sammen med kabler osv.. men det er ret godt, når alt
det nye med USB og drivere osv ikke virker.