Jeg har ingen lyd i højttaler og ...
Fra : bj

Dato : 31-10-04 21:38

Jeg kan ikke få lyd i min bærbare pc....jeg kan afspille musik men ikke høre
det.

Jeg har downloadet Skype og det virker fint bortset fra at jeg ikke kan få
lyd og min mikrofon til at virke.

Jeg været inde i enhedshåndtering og slå mikrofon fra, tjekket at lydkort er
installeret. Det er OK. Det vil sige at nogen gange kan jeg slå mikrofonen
fra igen og igen da den selv springer over på at den ikke er slået til.

Er der nogen der kan hjælpe, jeg har spurgt i dk. edb, men får ikke rigtigt
noget respons....

please help

bj

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 01-11-04 17:17

> Jeg kan ikke få lyd i min bærbare pc....jeg kan afspille musik men ikke
høre
> det.

Har du skruet op fysisk på volumeknappen på pc'en

mvh
TK

Fra : bj

Dato : 01-11-04 19:57

"Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> høre
>
> Har du skruet op fysisk på volumeknappen på pc'en

> mvh
> TK

ja, jeg har skruet op for fuld blæs.....så ikke desto mindre er det nemlig
det der er mærkeligt;(

bj

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 02-11-04 17:03

> ja, jeg har skruet op for fuld blæs.....så ikke desto mindre er det nemlig
> det der er mærkeligt;(

Til service med den.

mvh
TK

Fra : bj

Dato : 02-11-04 20:01

jep, til service med den, der er nok ikke andre udveje, når jeg ikke selv
kan løse problemet.

bj