Skærm som driller - eller?
Fra : Khan

Dato : 31-10-04 16:35

Hej

Har lige fået en Olivetti 17" lcd skærm. Den er koblet på en ældre HP bærbar
som kører Win XP Home.

Når den kører 800*600 er der normalt skærmbillede på men når jeg øger
opløsninger (skærmen klarer op til 1280*1024) så får jeg et skærmbillede
"hvor det hele ikke kan være på skærmbilledet på een gang". Det virker jo
helt ude i hampen, så jeg har prøvet at opdatere drivere men lige meget
hjælper det.

Hvor er det lige det går galt for mig

Khan

Fra : Palle

Dato : 31-10-04 21:32

"Khan" <kiehn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "hvor det hele ikke kan være på skærmbilledet på een gang". Det virker jo
> helt ude i hampen, så jeg har prøvet at opdatere drivere men lige meget

800*600 skærmbilledet er næppe normalt. Det må være meget kornet.