kan ikke få det til at virke
Fra : Annette Holm

Dato : 30-10-04 09:49

Hej Alle.
Jeg har en tv tuner Hauppauge win tv på min pc!
jeg kan ikke optage radio p3 feks.
jeg kan optage fra parabol feks tv 3(der er lyd på når jeg ser det) men der
kommer ikke lyd med når jeg afspiller det jeg har optaget.
Er der nogen der kan hjælpe?

--
Med Venlig Hilsen
Annette Sø Holm.

Fra : Peter Hansson \(7950~

Dato : 30-10-04 10:28

"Annette Holm" <ah@fjerndette.psh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> kommer ikke lyd med når jeg afspiller det jeg har optaget.

Du skal connecte et lydstik fra TV-kortet til line in på dit PC-lydkort og
huske at åbne line in indstillinger for lyd.

PH

Fra : Annette Holm

Dato : 30-10-04 10:34

> Du skal connecte et lydstik fra TV-kortet til line in på dit PC-lydkort og
> huske at åbne line in indstillinger for lyd.
>
> PH
>Syntes at det er samlet rigtig

Med Venlig Hilsen
Annette Sø Holm.