Compaq Presario
Fra : René \(A+\)

Dato : 29-10-04 22:22

Hej NG,
Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer ind i BIOS på
en Compaq Presario? Tryk på <Delete> ved boot hjælper ikke...
På forhånd tak, og god weekend til alle i NG.
MVH: René

Fra : darkh

Dato : 29-10-04 22:32

> Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvordan jeg kommer ind i BIOS
> på en Compaq Presario? Tryk på <Delete> ved boot hjælper ikke...
> På forhånd tak, og god weekend til alle i NG.

De fleste Presarioer bruger F10

mvh
Jesper

Fra : Søren Skovgaard

Dato : 29-10-04 22:33

Hej "René (A+)" !

Under opstart ventes der på, at Compaq-billedet forsvinder, og cursoren står
oppe i øverste højre hjørne - tryk på <F12>, og du er inde !

Held og lykke

mvh
Søren

Fra : René \(A+\)