DDR Ram
Fra : Jyden

Dato : 29-10-04 06:57

Hej
Hvilke DDR Ram pc3200 (400 MHz) 512 Mb, er bedst til en P4 3 Ghz ?

René

Fra : Leony

Dato : 29-10-04 17:58

"Jyden" <gitte-rene@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke DDR Ram pc3200 (400 MHz) 512 Mb, er bedst til en P4 3 Ghz ?

Hvis du tænker specifikt mærke, så vil jeg mene de er lige gode.

Gå efter hvad du selv synes.
Kingston, Samsung, Crucial eller Corsair vil stå øverst på min liste.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Christensen

Dato : 31-10-04 13:47

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Gå efter hvad du selv synes.
> Kingston, Samsung, Crucial eller Corsair vil stå øverst på min liste.

Samsung får vidst ikke så god kritik længere...
Det var noget andet med de gamle som kunne overclockes langt ind i helvedet!

Venligst

Fra : Leony

Dato : 01-11-04 15:15

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse

> Samsung får vidst ikke så god kritik længere...
> Det var noget andet med de gamle som kunne overclockes langt ind i
> helvedet!

Et produkt der har min respekt skal lave en ordentlig bommert for at
miste den.
Hvis eneste anke er at det nye ikke clocker godt, så er det ikke noget
der afskrækker mig og det var heller ikke blandt spørgerens krav.

Fra : Bent Eriksen

Dato : 30-10-04 00:56

"Jyden" <gitte-rene@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Hvilke DDR Ram pc3200 (400 MHz) 512 Mb, er bedst til en P4 3 Ghz ?
>
> René

Det kan du læse mere om her:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/emne/8

/Bent