farveprinter < 1000 kr.
Fra : jma

Dato : 28-10-04 21:22

Lige et mere:

Jeg skal nok også have en printer som dog ikke vil blive brugt ret tit.
Alligevel vil jeg gerne have en som ikke er alt for dyr med blæk.
og den skal nok ikke koste over 1000 kr. inkl. blækpatroner - ( gerne nogle
som kan refilles. ).
Nogen gode forslag?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-10-04 21:46

jma skrev :
> [...]
> Alligevel vil jeg gerne have en som ikke er alt for dyr med blæk.
> og den skal nok ikke koste over 1000 kr. inkl. blækpatroner - ( gerne

Canon Pixma serien, måske IP3000 eller IP4000

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Byte Me

Dato : 29-10-04 00:22

On Thu, 28 Oct 2004 22:22:01 +0200, "jma" <jpeace73@SPAMhotmail.com>
wrote:

> [...]
>Alligevel vil jeg gerne have en som ikke er alt for dyr med blæk.
>og den skal nok ikke koste over 1000 kr. inkl. blækpatroner - ( gerne nogle

Ligesom Mikael vil jeg også anbefale en Canon Pixma.
Jeg har selv lige købt en Pixma 4000 til ca 1100, men en
Pixma 3000 koster under 900
Den har 5 separate farvepatroner og kompatible patroner
kan fåes til 25 kr pr stk.
Desuden er det en fantastisk god printer til både foto print
og på CD'er / DVD'er. Den kan bare det hele.

mvh BM

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-04 12:00

jma wrote:

> Jeg skal nok også have en printer som dog ikke vil blive brugt ret
> tit. Alligevel vil jeg gerne have en som ikke er alt for dyr med

Hvis den ikke bliver brugt ret tit, bliver den ofte dyr i blæk, da blæk
tørrer ud og dyser skal renses før udprintning.

Overvej og du har behov for farverne og vælg evt. en laserprinter
(S/H). Den tørrer ikke ud og forbrugsstofferne taber ikke værdi, når
printeren ikke anvendes.

Jesper G. Poulsen

Fra : jma

Dato : 03-11-04 20:58

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Overvej og du har behov for farverne og vælg evt. en laserprinter
> (S/H). Den tørrer ikke ud og forbrugsstofferne taber ikke værdi, når

Hej!
Tak for svarene. I har alle 3 nogle gode forslag eller pointer. Jeg tror dog
jeg er blevet fristet af en af de Canon Pixma - især når en kompatibel
patron kan fås for 30 kr.

/Jan